"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

250 profesional serah borang sertai AMANAH

MALAYSIADATELINE
250 profesional serah borang sertai AMANAH
Anuar Tahir bersama 30 wakil kumpulan menyertai AMANAH hari ini

Parti Amanah Negara (AMANAH) hari ini menerima kemasukan seramai 250 ahli baru dari sekumpulan profesional terdiri dari majoriti kaum India dan sebahagiannya dari Melayu dan Cina.

Antara yang turut menyerahkan borang penyertaan termasuk Yamuna Nayar dan Prasad Nayar, iaitu anak kepada pengasas Parti Pekerja-Pekerja Malaysia, Ganga Nayar – yang kemudian diambil alih oleh sekumpulan pimpinan AMANAH dan dijenamakan semula sebagai Parti Amanah Negara pada 2015.

Penyerahan borang keahlian mereka dibuat dalam satu pertemuan bersama 30 wakil kumpulan itu yang diketuai Dr. Prakash Varatharajoo kepada Setiausaha Agung AMANAH Mohd Anuar Tahir di Wisma Amanah Negara hari ini.

Tiada ulasan: