"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SANGAT MEMALUKAN! PATI SEKOLAHKAN PEMIMPIN DAN PENGUATKUASA MALAYSIA

MEMALUKAN! PATI Dedahkan Pintu Masuk Malaysia Boleh ‘DIBAYAR’ Dengan Ringgit

< font-size: 14px; font-stretch: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-numeric: inherit; line-height: inherit; margin: 0px; padding: 0px; vertical-align: baseline;">

Kenapa anda mengejar kami yang berkerja? Kenapa anda tidak mencari orang yang membawa kami keluar masuk ke negara anda? Menurutnya, negara kita cukup bagus memantau pintu masuk sama ada melalui laut mahupun udara.
Untuk menjaga pintu masuk negara anda, harus cari akar masalah… Biar berjuta kali anda buat operasi, kalau pintu masuk ke negara anda bisa dibayar dengan Ringgit, itu sia-sia…
Apa yang dia suarakan memang sedang berlaku. Buktinya, telah ada tangkapan yang dibuat melibatkan pegawai2 Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan dalangnya di Pulau Pinang.  Ini menjelaskan dan mengesahkan ker1sauan kita selama ini.

Tiada ulasan: