"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shafie arah calon Warisan Plus kumpul di 'lokasi rahsia' malam ini - Sumber

Kota Kinabalu: Seorang calon Warisan Plus memberitahu ketua menteri sementara Shafie Apdal telah mengarahkan semua calon gabungan itu untuk berkumpul di satu 'lokasi rahsia' pada jam 8 malam ini.

"Kami mungkin tidak dapat pulang ke rumah malam ini. Saya sudah kemas barang saya untuk satu malam," kata seorang calon yang enggan dinamakan.

"Kami perlu menunggu sehinggalah keadaan menjadi stabil.

"Pertarungan masih lagi 50:50 khususnya di kerusi Kadazan Dusun Murut," katanya.

Bagaimanapun, calon itu enggan memberitahu tempat berkumpul pada malam ini.

Warisan Plus dan Gabungan Rakyat Sabah (GRS) setakat ini enggan mendedahkan keberadaan para pemimpin dan bilik gerakan strategi parti.

Tiada ulasan: