"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Peguam muda Bersatu umum sertai AMANAH

Pasca kemelut yang tidak sudah sudah dalam Parti Pribumi Bersatu Malaysia, PPBM pimpinan Muhyiddin Yassin, ramai anak muda mula tidak endah dan kurang berminat dengan suasana dalaman PPBM.

Melihat kepada keadaan ini, ramai anak muda telah meminggir diri dan mula mencari wadah baru.

Terbaharu, Penggubal pelembagaan PPBM yang juga peguam muda PPBM Sdr Saiful Ambar Abdullah telah menyerahkan borang permohonan menjadi ahli AMANAH. Borang permohonan ini telah diterima oleh YB Dato Phahrolrazi Zawawi. Pengerusi Amanah Negeri Kedah hari ini di Padang Serai.

Sumber : https://negarakini.com/peguam-muda-ppbm-isytihar-masuk-amanah/

Tiada ulasan: