"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PM jumpa Zahid selepas selesai menghadap Agong

Haspaizi Zain

Perdana Menteri Ismail Sabri Yaakob bertemu dengan Presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi selepas menghadap Yang di-Pertuan Agong.

Ismail Sabri tiba di ibu pejabat parti itu di Menara Dato Onn, Kuala Lumpur, sebentar tadi dan sedang mengadakan perbincangan dengan Ahmad Zahid.

Pertemuan itu dipercayai bagi membincangkan soal pembubaran parlimen selepas perdana menteri selesai menghadap Agong.

Sementara itu sumber Umno memaklumkan pertemuan perdana menteri dengan Ahmad Zahid berlangsung dalam suasana harmoni.

"Ya, perdana menteri sedang bertemu presiden. Dalam suasana harmoni," katanya kepada Malaysiakini.

Tiada ulasan: