"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘FENOMENA ANWAR’ MELANDA NEGARA

Shahbudin Husin

Sejak Anwar Ibrahim dilantik sebagai Perdana Menteri semalam, keterujaan rakyat terhadap beliau dilihat amat luar biasa sekali.

Bukan saja sidang medianya penuh sesak dengan pengamal media dalam dan luar negara, ke mana saja beliau pergi turut mendapat sambutan yang tidak terjangka.

Berpusu-pusu rakyat ingin mengambil gambar, merakam video, menatap wajah dan bersalam dengannya.

Negara seolah-olah dilanda “Fenomena Anwar” yang tidak pernah dilihat berlaku kepada mana-mana Perdana Menteri yang lain sebelum ini.

Gambar dan video yang disertakan di bawah ini adalah saksi yang merakam fenomena tersebut. – ShahbudinHusin 25/11/2022.

Video Player
00:00
00:47

Video Player
00:00
02:42

Video Player
00:00
00:08

Video Player
00:00
05:30

Video Player
00:00
01:31

0

Tiada ulasan: