"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BEBAS Edisi Selongkaq - Anak sapa lanie???


BUKIT SELAMBAU : BEBAS Edisi Selongkaq - Anak sapa lanie???

"ANAKSAPALANIE"?

oleh Usin Wafer

Ini info yg aku dpt dr penduduk Taman Ria Sungai Petani yg berada di dlm kwsn DUN Bukit Selambau yg kini menjadi sejarah baru dlm negara kita dimana menjadi pertembungan 15 penjuru/calon yg bertanding untuk merebut jawatan ADUN BUKIT SELAMBAU.

Gambar di atas adalah salah seorang dr calon bebas yg bernama HUSAINI YAACOB yg menggunakan cap 
"BMW"(Bas Mini Wilayah).Info yg aku dpt pagi td menceritakan bahawa orang2 HUSAINI YAACOB ini menawarkan RM 100 sehari kepada sesiapa yg berminat membantu beliau dalam gerak kerja kempen merebut jawatan ADUN BUKIT SELAMBAU xlama lagi...Dengan syarat serahkan FOTOCOPY IC utk mendapat kerja tersebut serta upah yg dijanjikan..

Apa yg bermain difikiran aku..xkan nk gantung poster n banner nk kena bg fotocopy ic..pelik..adakah ada agenda tersembunyi disebalik serahan fotocopy ic tersebut..adakah ini salah satu cara mewujudkan "PENGUNDI HANTU"...!!!!!

Lagi satu...mana la mamat nie dpt Dana yg begitu besar jika dia sanggup memberikan upah sedemikian rupa..musykill2X...

Dah la dari rupanya nmpk mcm berketurunan AMNO....tgk gaya songkok pon dah bole tau dah...

Skrg nie suma org dh au dah sapa dia sebenarnya calon bebas yg pakai cap
"TELEPON"...iaitu Majer(B)Anuar Abd Hamid...berketurunan AMNO sejati..huhuhu..

Utk informasi lebih detail cuba tanya tgk brader2,pak cik2 yg dok meniaga kecil-kecilan kat sekita Taman Ria/Jaya..betoi ka dak cita aku nie..

usin kata; "anaksapaladepanie....."?  

Tiada ulasan: