"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lambang PAS di ceroboh


Sekali pandang gambar di atas tidak ada apa-apa yang cacatnya, namun inilah yang menimbulkan kekecohan di Simpang malam tadi. Begitulah akibat dari tindakan pihak lawan yang tidak bertanggung jawab menampak lambang dacing diatas lambang bulan sehingga menarik ratusan penyokong PAS termasuk Pangarah jentera Operasi PAS, Hj. Asmuni Awi bergegas ke sana.

Satu laporan polis telah dilakukan kepada 3 papan iklan yang sama setelah diceroboh sedemikian rupa.

Saya sampai disana pada jam 3.00 pagi, dan tidak lama selepas itu sekitar 60 orang FRU tambahan sampai untuk membantu sekitar 20 orang FRU yang sedia ada. Tujuannya seperti yang diminta oleh Komandan yang meminta kepada saya supaya semuanya bersuarai. Namun kehadiran penyokong semakin bertambah sehingga saya meninggalkan tempat tersebut sekitar jam 3.30 pagi.  
http://idhamlim.blogspot.com/

Tiada ulasan: