"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah Gelak Bergumbira, Altantuya Meratap Sedih

Rosmah Gelak Bergumbira, Altantuya Meratap Sedih

Najib mahu rakyat percaya bahawasanya, dia adalah Perdana Menteri yang baik dan mampu untuk mentadbir negara dengan adil dan saksama.

1) Telah menarik balik sekatan terbitan Harakah dan Suara Keadilan.

2) Membebaskan 13 tahanan ISA, 2 pemimpin Hindraf, 3 rakyat asing dan 8 anggota Darul Islamiyyah.

Adakah hati anda sudah terpalit rasa sayang kepada Najib? Tindakan tersebut pasti menguja anda, dan pasti anda mengharapkan Najib terus memberi sesuatu yang memberi kelebihan kepada anda, betulkah?

Bagi saya, saya tidak terasa langsung Najib bakal membawa sebarang perubahan masa depan Malaysia, malah terus menghuru-harakan masa depan negara, dari segi amalan demokrasi. Kerana,

1) Najib, belumpun mengangkat sumpah telah bertindak menggantung penerbitan Harakah selama tiga bulan.

2) ISA? Ia perlu dihapuskan, bukannya membebaskan sedikit demi sedikit. Kesemua tahanan ISA sepatutnya dibicarakan dan diadili secara adil.

TV1 makin melampau dalam melaporkan pilihan raya kecil ketiga-tiga tempat. Laporan TV1, bagaikan pembangkang seolah-olah tidak menjalankan sebarang kempen pilihan raya, hanya UMNO sahaja jalankan kempen.

Ya! Ya! Saya lupa, TV1 merupakan TV UMNO, alahai, kenapa saya lupa.

Saya tertanya-tanya, apakah kes Altantuya akan berkesudahan dengan keadilan?

Mapuh UMNO!    
http://peraknews.blogspot.com/

Tiada ulasan: