"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bogel Je Artis Wanita Malaysia, @ Artis Tayang Kopek

mohdnoorawang
Artis Co., Ltd.Kadang-kadang naikgeram artis wanita Malaysia (sebahagian) suka sangat pakai seksi, suka tayang kopek (buah dada), tayang peha, tayang buntuk dan berbikini tayang seluar dalam kalayak ramai.

Malah berpeluk peluk dan cium cium di layar putih serta dikaca TV dan yang lebih parah gambar seksinya sehingga nampak isu kopek atau buah dada jelas terdampar di surat khabar dan majalah.

TIDAK RASA ADA PERASAAN MALU. Terbaru seorang artis wanita gadisyang bernama MEIRA LEYANA PAKAI BAJU CUKUP SEKSI SEHINGGA NAMPAK JELAS ISI KOPEKNYA ATAU ISI BUAH DADANYA. (Tak sunggup siar gambarnya tuan tuan boleh lihat dalam akhbar bodek BN/UMNO.

Cukup tidak bertamadun bila wanita atau lelaki yang suka pakai separu-separuh, Dan cukup malang wanita wanita atau artis yang berkenaan bangsa Melayu dan mungkin berugama Islam atau hanya Islam baka sahaja.

Yang menjadi lucunya bila pakai seksi dan gambarnya khasnya wanita artis Melayu gambarnya disiarkan kelayak ramai dan ada bantahan. Artis wanita berkenaan pun meminta maaf. 

Macam cerita kartun, tayang kopek pada umum atau pakai seksi untuk tatapan umum, dan minta maaf. 

Mungkin sebahagian artis juga termasuk dalam penyakit mental kok. Jadi cari ubat dan penawar agar tidak terlondeh semua perlatan dan alat sulit artis wanita. 

Dengan ini pehak kerajaan BN/UMNO dan menteri yang bertanggungjawap Dr. Rais Yatim buatlah sesuatu agar artis wanita Malaysia tidak keterlaluan dalam memakai baju dan babak babak peluk cium dan adegan katil tidak ditonton secara percuma.

Tiada ulasan: