"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ahli Parlimen Binatang! Punya Teori Bangsat Untuk Junjung Pemerintah Zalim !!

edyesdotcom
Ahli Parlimen Binatang!! Itulah perkataan paling sesuai untuk menggambarkan seorang ahli parlimen yang pernah menjadi katak yang sebelum ini kononnya berpewatakkan warak. Kelihatan warak dalam ceramah-ceramah agama dan politik itu sebenarnya menutup wajah binatang yang ada pada ahli parlimen ini.


Daripada seorang ahli parlimen, kini hanya dilihat sebagai blogger murahan! Setiap entri-entri yang terpapar dalam blognya tidak menunjukkan kematangan sebagai seorang ahli parlimen dan kemuncaknya adalah entri hari ini yang meletakkan gambar binatang sedang mengawan!

Tulisannya pula, menceritakan konon-kononnya video tersebut adalah rekaan DSAI sendiri untuk mengalih perhatian daripada isu penyerahan DNA. Sedari tidak, sosok Anwar Ibrahim itu berdepan pelbagai tohmahan jahat berupa fitnah 1 dan 2 yang sedikit sebanyak merosakkan nama baik dan pengaruhnya Anwar sendiri.

Berikut adalah tulisan ahli parlimen binatang;
Cuba bayang kalau semua orang dok bercakap mengenai videoklip ini, semua suratkhabar dok tumpu dan buat ulasan masing-masing, semua ahli politik termasuk Ahli Parlimen dok bercakap mengenainya; hilanglah tumpuan rakyat kepada isu DNA. Mereka sekarang ini sangat tertekan dengan isu DNA. Mereka sudah tidak ada jawapan. Cara terbaik ialah dengan merekayarsa dan menipu dengan cara licik ini.
Bangsat!! Aku nak sebut nama dia pun tak lalu! Rupanya sindrom isu DNA jugak yang menjadi modal Barisan Nasional untuk menang dalam kedua-dua sudut persepsi, samada persepsi memang Anwar lah yang berada dalam videoklip tersebut ataupun Anwar jugalah yang merekacipta video tersebut untuk mengalih perhatian bagi mengelak penyerahan DNA beliau. Ini satu kerja jahat lagi jijik, tetapi ahli parlimen binatang memilih untuk tetap bersama mereka yang berada dalam keadaan sangat terdesak!

Macam-macam Malaysia nie, ada ahli parlimen pun perangainya macam binatang!!

EDYES @ edyesdotcom

Tiada ulasan: