"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PM Najib, BN/UMNO Pengkianat Bangsa Dan Negara

mohdnoorawang
Rasuah Dan Salahguna Kuasa perdana menteri Malaysia Datuk Seri Mohd Najib Razak dan timbalan perdana menteri Malaysia Tan Sri Muhyuddin Yassin dan pemimpin BN/UMNO telah sampai keperingkat parah dan teramat sukar dikawal lagi.

Hampir semua menteri besar dan ketua menteri negeri yang dikuasai oleh BN/UMNO terlibat dengan rasuah dan slahguna kuasa.

Mungkin seratus peratus ahli parlimen BN/UMNO terlibat dengan rasuah dan salahguna kuasa.

Menteri dan tinbalan menteri kabinet Najib BN/UMNO terlibat dengan rasuah dan salahguna kuasa.

Hampir 95 peratus wakil rakyat negeri BN/UMNO hidup dalam kepompong rasuah dan salahguna kuasa.

Dan yang lebih malang dan amat dukacita pehak yang diamanahkan menjaga keselamatan dan cukai negara terlibat dengan gejala rasuah dan penyelewengan kuasa, seperti POLIS, IMIGERESEN, KASTAM dan laian laian badan kerajaan beruniform.

Malah mahkamah dan jabatan peguam negara dialcurkan mengikut kehendak kerajaan BN/UMNO, ikut nafsu pemimpin demi kepentingan politik perut dan politik rakus kuasa.

BN/UMNO khasnya ketua negara seperti Najib Razakdan gengnya mengunakan bahan lucah atau video lucah dan fitnah liwat untuk menjatuhkan seteru politiknya . Memang tidak bermoral dan rendak akhlak dan buah fikiran, sungguh bodoh dan berniat jahat.

Jika diambil kira peristiwa yang berlaku terhadap terhadad kerajaan BN/UMNO dan pemimpin BN/UMNO rakyat Malaysia sepatutnya tidak memberi undi kepada BN/UMNO. Namun berlaku sebaliknya.

Lagi banyak berlaku rasauh dan penyelewengan rakyat luar bandar khasnya masih memberi undi kepada BN/UMNO. PENING UNTUK DIFIKIRKAN.

Seperti yang dihebohkan saham milik bumiputera RM50 billoin lesap dan hilang. Berbillon ringgit cukai dan pemindahan wang haram dibongkar oleh SPRM.

Apakah harus kita sebagai rakyat Malaysia membiarkan sahaja atau bagaimana?.......sedih dengan gejala harga barang telampau mahal, mengambarkan kerajaan BN/UMNO gagal bertindak atau sukar untuk bertindak atau sengaja membiarkan sahaja.

TIADA BAHASA DAN TIADA KATA UNTUK DIUCAPKAN KEJAHATAN DAN KEZALIMAN, DERITA BARANG NAIK, TERHADAP  BN/UMNO ATAU UMNO.APCO 

Tiada ulasan: