"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lebih Ramai NGO Akan Pertahan Abg Mat di Segamat Isnin Ini 10hb Oktober!!


Tidak bertamadun! Itulah ungkapan paling sesuai buat pemuda Umno yang semakin hari semakit tidak mendapat tempat di hati anak muda. Politik samseng yang ditunjukkan oleh pemuda Umno dan PERKASA di Ampangan, Rembau dan Labis baru-baru ini menunjukkan mereka kehabisan modal untuk berhujah walaupun mereka mempunyai seluruh kekuatan media arus perdana.

Tidakkah anda ingin tahu apakah punca Umno mengarahkan pemuda 'bacul' mereka membuat kacau dan mengapa Perkasa dipergunakan untuk mengganggu ceramah-ceramah yang disampaikan oleh Md Sabu?

Dalam media yang dikuasai Barisan Nasional, Umno bebas membuat pelbagai tuduhan dan tohmahan terhadap Pakatan Rakyat dan juga kepada Md Sabu khususnya. Kini apabila tiba giliran Pakatan Rakyat membuat penjelasan di dalam sesi ceramahnya, kini apabila Md Sabu cuba merungkai apa yang dituduh terhadap beliau dalam isu Mat Indera, Umno membuat kacau dan mengganggu program dengan mengupah samseng di atas nama PERKASA.

Semua ini berlaku kerana Umno takut kebenaran itu sampai ke seluruh pelusuk rakyat termasuklah mereka yang tidak berpeluang mendapat liputan maklumat dari media alternatif yang memerlukan talian internet. Umno tidak mahu segala penipuan mereka di TV dan akhbar utama terutamanya dalam isu Mat Indera terbongkar yang akhirnya mengheret sejarah sebenar kemerdekaan negara ke medan pertikaian. Itulah sebab dan punyanya, mengapa serangan ke atas Md Sabu adalah wajib bagi Umno demi menekan beliau supaya tidak lagi menyampaikan ceramah!

Justeru, NGO anak muda seperti SAMM, Unit Amal serta ARC akan sekali lagi berdepan dengan samseng-samseng upahan. Kali ini pertembungan berlaku di Segamat pada 10 Oktober 2011 apabila Md Sabu sekali lagi turun ke Johor untuk menyampaikan pidatonya, turut bersama dalam senarai penceramah ialah Chegubard. Berikut adalah maklumat kepada yang ingin hadir;

Ceramah Perdana
Hj Md Sabu dan Chegubard Kg Tahang Rimau, Segamat (Rumah Cikgu Natrah) Pertanyaan Lokasi 013-714720
SAMM Johor akan mengetuai komrad SAMM dalam gerakan pertahan pimpinan di pentas ceramah dan orang awam yang berada di sekitarnya. Ini diikuti dengan kehadiran SAMM N.Sembilan, SAMM Wilayah dan juga SAMM Pahang selain daripada anak Segamat yang turut bersama dengan Pakatan Rakyat. Unit Amal juga turut bersedia dan difahamkan skuad Terengganu juga akan hadir kali ini.

Kali ini mari kita lihat adakah serangan berdarah gangster umno akan berulang seperti di labis atau mereka akan lari melintang pukang seperti di Rembau?

Ayuh pertahankan rakyat dari samseng-samseng upahan !! Sedarlah, jika ada di antara kita yang mati ketika menghalang samseng membuat kacau, sekurang-kurangnya kita mati dalam mempertahankan rakyat dan juga satu majlis ilmu. Itu Syahid!! Namun kalau mereka yang menyerang itu terjatuh longkang dan mati, maka mereka mati dalam keadaan samseng yang ingin menyerang orang awam!! Itu mati katak namanya!!

Pilihlah jalan anda, Allah tidak akan mengubah nasib seseorang melainkan pilihan dirinya.

Tiada ulasan: