"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kanak-kanak 2 tahun dipatuk dan dibelit seekor ular sawa besar

SYDNEY: Seorang kanak-kanak lelaki di Australia dimasukkan ke hospital selepas dia dipatuk sebanyak empat kali dan dibelit sehingga paras dada oleh seekor ular sawa besar, kelmarin.

Sewaktu kejadian, kanak-kanak berumur dua tahun itu sedang bermain di laman belakang rumahnya di utara Australia sebelum ular itu mematuk kaki mangsa dan membelit badannya, menurut ibu kepada kanak-kanak itu.

Ibunya yang mendengar jeritan budak lelaki itu berjaya menyelamatkan anaknya dengan bantuan jiran. Ular itu disahkan tidak berbisa dan kanak-kanak tersebut dibenarkan pulang selepas ditahan di hospital selama 24 jam.
-sinarharian-

Tiada ulasan: