"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ibu bimbang keselamatan anak gadis lari ikut tomboy

KEMAMAN: Ibu kepada seorang gadis sunti berusia 15 tahun yang didakwa melarikan diri dari rumah mengikut kekasihnya yang merupakan seorang ‘tomboy’ berusia 19 tahun mula bimbang dengan keselamatan anak keduanya itu.

Anita Othman, 44, dari Bandar Chukai berkata, sejak meninggalkan rumah pada 9 Januari lalu, Wan Suhana Wan Rohin (gambar) yang bersekolah di tingkatan tiga langsung tidak dapat dihubungi malah usahanya untuk menjejakinya sehingga ke Kuantan dan Pekan di Pahang tidak berhasil.

“Saya sudah bertanya kepada beberapa orang dan bomoh, mereka kata anak saya masih hidup tetapi tidak tahu di mana dia berada ketika ini.

“Apa yang saya bimbangkan adalah keselamatannya. Saya sendiri tidak tahu bagaimana keadaannya dan di mana dia tinggal,” jelasnya ketika dihubungi kelmarin.

Tiada ulasan: