"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Saiful Bukhari mesti ditangkap

Ammar
http://aws.mynewshub.my/wp-content/uploads/2011/05/saiful.jpgDATO’ Seri Anwar Ibrahim dibebaskan, maknanya Saiful Bukhari menipu dan memfitnah. Lelaki ini mesti ditangkap kerana memfitnah. Dalam Islam si penuduh yang gagal membawa empat orang saksi tidak fasik mesti dikenakan hukuman Qazaf.
Jadi apa tunggu lagi Saiful mesti ditangkap kerana membuat fitnah. Tangkap jangan tak tangkap.

Jangan biarkan si penipu dan kaki fitnah ini bebas dan mengganggu kita semua lagi. Berapa banyak wang rakyat, wang kita semua habis kerana melayan si Saiful ini. Berapa orang yang berdosa kerana menjadi pencacai Saiful dengan turut sama memanjangkan fitnah ke atas Anwar.
AMMAR Emel

Tiada ulasan: