"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kalau Macam Ni.. Hassan Ali Bakal Calon UMNO BN

addin_77

Hassan Ali makin hari makin galak mengkritik PAS. Jikalau dulu, kalau nak kritik PAS dan Pakatan Rakyat masih menggunakan bahasa berlapis tetapi sekarang  Hassan Ali sudah terang-terangan menyerang PAS. Mungkin ini yang di impikan oleh Hassan Ali selama ini. Dendam kesumat selepas di singkirkan dari PAS masih membara di hati Hassan Ali.

Mungkin Hassan Ali tak perasan parasit yang dicanang-canang oleh beliau adalah dirinya sendiri. Selepas perlantikan Exco baru bagi menggantikannya Hassan Ali berkokok lagi.

Pelbagai tohmahan dilemparkan oleh Hassan Ali terhadap PAS dan Pakatan Rakyat. Hassan Ali telah menyifatkan maruah PAS sebagi sebuah parti Islam telah dipijak dan parti itu kini hanya menjadi 'pak turut' kepada komponen Pakatan Rakyat di Selangor.
Hassan Ali secara biadap mempersoalkan MB Selangor, Khalid Ibrahim kerana mengambil alih portfolio Hal Ehwal Agama yang sebelum ini disandangnya. Mungkin beliau berpendapat hanya beliau yang layak memegang jawatan tersebut.

Kelantangan Hassan Ali kebelakangan ini mungkin berkait rapat dengan PRU 13 yang bakal diadakan pada Mac ini. Supaya dilihat sebagi hero baru buat UMNO BN... mungkin jugak statement membelasah Hassan Ali selama ini adalah bertujuan melobi tempat sebagai calon Umno BN?

Tiada ulasan: