"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pompuan Nie Bini Nombor Dua Noh Omar La Wei!!

siasahkini
Ada perkara yang perlu di rahsiakan namun ada segelintir perlu di ketahui oleh umum contohnya dalam isu Noh Omar nih. (KLik Sini) Menurut blog pro-UMNO, wanita misteri yang menari dengan Noh Omar dalam suatu majlis ialah isteri keduanya.

Jikalau mengikut gambar di atas betul lah tuh, tak akan tak betul lagi bergambar dengan anak lagi tuh. Selama ini gambar kontroversi yang tersebar luas di alam maya terjawab akhirnya.
Sk@Siasahkini-Bagus Noh Omar Nie..Amalkan Sunnah.Keh,keh.keh
Addin

1 ulasan:

Mat Indera Sipejuang berkata...

Salam Ziarah dan Salam Perjuangan buat Sahabat ku...
mohon izin copy logo bersih...