"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

Identiti POLIS yang menyerang pendemo BERSIH 3 terdedah.

Amenoworld 
Ketua polis negara dalam satu kenyataan menjelaskan bahawa pendemo yang teraniaya ketika bersih 3 boleh mengadu kepada polis untuk mendapatkan pembelaan. Baik. Mari kita mulakan dengan posting neh terlebih dahulu untuk melihat samada benar atau tidak kata2 ketua polis negara tersebut.

Lihat gambar kat bawah neh dulu ;
Dah lihat? Oke. Perhatikan nama dia tue yang paling penting tue. Perhatikan juga muka2 mereka oke. Dan sekarang lihat pula video kat bawah neh ;
Apa yang sahabat2 aku [semua pendemo bersih adalah saling bersahabat] buat kat atas restoran neh ialah dia makan. Bersama rakan2 dia. Tapi sekumpulan polis tah dari mana datangnya tiba2 menghalau dan melakukan kekasaran ke atas pendemo bersih yang tak buat kacau ataupun langgar arahan.

Apa yang dimaksudkan sebagai langgar arahan? Langgar arahan = berada dalam kawasan dataran merdeka. Selain dari kawasan tersebut, kami tidak melanggar apa2 arahan dan menyerang kami yang berada di luar kawasan tersebut bererti kezaliman dan salahguna kuasa.

So sekarang, apakah tindakan yang bakal di ambil oleh PDRM? Benarkah mangsa2 kekejaman BERSIH 3 akan diadili?

Lagi satu terdapat kekecelaruan maklumat yang ditimbulkan oleh polis2 yang bertugas ketika demo bersih 3 ari tue. Meskipun telah diperjelaskan tidak terdapat sebarang kematian terhadap anggota polis yang diakibatkan oleh pendemo bersih, mereka masih lagi menyebarkan khabar angin yang tidak berasas ke atas kami. Semua neh adalah dipercayai adalah satu konspirasi untuk memburuk2an peserta bersih.

Lihat kat bawah neh oke ;
Mohon agar PDRM bersikap adil. Aku percaya disebabkan khabar angin yang tidak berasas neh lah peserta2 bersih dituduh sebagai pembunuh polis oleh pelbagai facebookers meskipun telah kami perjelaskan banyak kali tiada mana2 anggota polis yang mati ketika bertugas.

Ameno : Sedap jek halau orang tengah makan..

6 ulasan:

KL BOYZ berkata...

Betul ke takda yang mati..?? ini apa..??
http://klboyzwangsa.blogspot.com/2012/04/terima-kasih-pakatan-rakyat.html

zax berkata...

ala sebijik la serupa anjing muka 4 orang tu. sekor muka cam bulldog, sekor lagi cam labrador, yg belakang tu sekor cam rothwiler,sebelah dia cam chihuahua.. eee,, najis la. Apa2 pun mohon pada Allah melaknat mereka dan keluarga mereka..AMIN

sizzly7761 berkata...

Sudahlah semail, selagi engkau jadi keldai ameno..sampai lancau lu bertanduk pun aku takkan percaya!sia-sia aje lu pakai cap yang ada lambang Allah dan Muhammad.Tapi bersekongkol dgn penjahat,perasuah,perogol dan pembunuh Monggolia.Aku tak redha dan takkan halalkan cukai aku untuk bayar gaji engkau!!.

Amuraria berkata...

JAWAPAN PDRM KONON KAWAN ANGGOTA DEPA MAUT HANYA AASAN UNTUK MEMBELASAH DAN MEMBURUK-BURUKKAN BERSIH ! MEREKA TELAH DIBASUH OTAK SUPAYA MEMBENCI SEBENCI-BENCINYA PADA ESERTA BERSIH,ITU SAJA . KITA LIHAT PULA BETULKAH POLIS MAHU SIASAT KEBENARAN DAN MAHU AMBIL TINDAKAN ?

Hati Muda berkata...

mana ade... polis profesional lah. mana ada belasah orang. kihkihkih!
bukan wa yang kata tapi ada mangkuk ayan yang kata. nyata bladigol sapa yang kata macam tuu

Mat Bayan berkata...

kepada kl boyz ... apala ..bilanya gambar lu siar ..superimpose ker ?? kah..kah... dlm lunya blog leh la tipu sebab yg baca tu sume pencacai umnogok kah..kah...