"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis Bangga Boleh Pukul Peserta Bersih - Facebook Polis

MalaysiaBerih
Berbangga dapat membelasah peserta BERSIH 3.0 sehingga pecah kepala. Malah beliau seronok jika BERSIH diadakan setiap tahun.Untuk besarkan KLIK imej
Mungkinkah peserta2 Bersih ini yang mereka maksudkan "adalah 5,6 orang pecah kepala..pakai t baton je tibai diorang".Sumber: JKKK FanClub

Nabi Muhammad S.A.W bersabda:

Bila orang-orang melihat seorang yg zalim tapi mereka tidak mencegahnya dikhawatirkan Allah akan menimpakan hukuman terhadap mereka semua. -HR. Abu Dawud

Saudara-saudaraku sekalian strategi UMNO/BN ialah untuk membuat kita marah kepada Polis tapi jangan lupa bahwa arahan2 itu datang drpd UMNO/BN..... Jangan pernah lupa kenyataan itu....Tumbangkan UMNO/BN bermakna kita menumbangkan kezaliman. Na'imNikmat
.......

Tiada ulasan: