"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis kantoi lagi: Polis Wanita Berbaju BERSIH ini Pengsan Terhidu Gas

Tuk Kiyai
Polis wanita ini menyamar dengan memakai baju BERSIH 3.0 pengsan setelah terhidu gas pemedih mata. Baguslah...dapat juga dia merasai betapa 'nyamannya' terkena gas tersebut.

Polis ini adalah antara mereka yang ditugaskan untuk menyamar sebagai demostran untuk mencuri maklumat, melakukan provokasi, dan menangkap demostran.

Kesian mereka ini. Mereka melakukan tugas demi memenuhi kehendak bos atasan untuk membelasah rakyat. Berbanggakah mereka dengan kerja sebegitu? Sepatutnya mereka menjaga keselamatan rakyat bukan 'menibai' rakyat...

Fikir-fikirkan...

Tiada ulasan: