"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Markas PAS Bentong jual ‘biskut telinga cap Adnan’

Sidiqin Omar
KUALA LUMPUR, 21 DIS: Jualan ‘biskut telinga cap Adnan’ akan dibuat di Markas PAS Chegar Mendang, Bentong sempena konvoi Himpunan Hijau dari Kuala Lumpur ke Kuantan pada 31 Disember 2012

“Kita akan buat jualan biskut telinga cap Adnan,” kata Pengerusi Himpunan Hijau, Wong Tack pada sidang media di Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor, semalam.

Pada 30 November lalu, Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob mendakwa mahu memotong telinganya dan terjun Sungai Pahang kononnya kerana yakin isu Lynas tidak menjejaskan peluang BN di negeri itu.

Beliau berkata demikian ketika membuat pengumuman mengenai konvoi Himpunan Hijau dari Kuala Lumpur ke Kuantan akan diadakan pada 31 Disember 2012.

Konvoi ‘Protes Anti-Lynas dari Kuala Lumpur ke Kuantan’ bermula jam 8 pagi 31 Disember 2012 di Markas PAS Taman Melewar, Gombak.

Tiada ulasan: