"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ramai Dapat SMS ini semalam.

Facebook PAS Johor Bahru

UMNO Johor melancarkan tabung bantuan Utusan bagi membayar ganti rugi fitnah RM 50 k ke atas Karpal XXXX. Derma boleh di salurkan ke Pejabat Umno Bahagian...

Kaedahnya mudah sahaja, janganlah Umno mengheret rakyat untuk terus menyokong akhbar yang fasik ini...., jangan salahkan Pakatan Rakyat sekiranya Utusan bakal tutup dan bungkus.... Ini kali Umno yang patut bungkus....

2 ulasan:

Unknown berkata...

Peringatan kepada UMNO yang ngok nih.
Jangan libatkan semua rakyat. Ambil saja senarai keahlian UMNO yang dikatakan 3 juta tu, mimtak dengan mereka.

Yang sahihnya sesipa saja yang menderma untuk bantu Utusan tu, adalah manusia yang menyokong dan menggalakkan fitnah. Inilah golongan munafiq!

baretta berkata...

Sorry.... Tak hingin nak derma... Cari duit sendiri la nak byr saman...kahkahkah!!! Sejak 1998 aku dah tak beli UM dan BH...