"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tolong jangan GELAK... kahkahkah...

Shalehudin


JANGAN KETAWA : RAMAI DARI KALANGAN AHLI LELAKI UMNO ADALAH SURIRUMAH SEPENUH MASA!!

Hari itu mamat-mamat ini berdemo sebagai kaum India kini mereka yang sama buat demo sebagai suri rumahtangga sepenuh masa pula.

Berdemo sebagai suri rumah tangga sepenuh masa depan Mahkamah Tinggi Shah Alam selepas menyaman Kerajaan PR Selangor RM5.9juta sepertimana disiarkan akhbar Kosmo milik lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia.

Pergh!!!! Sungguh tidak disangka.. rupa-rupanya ramai dari kalangan ahli UMNO jantina lelaki adalah surirumah tangga sepenuh masa.

Hebat UMNO ni beb!!!!

Macam-macam golongan yang terdapat dalam UMNO ni... Melayu berwajah India ada... India mengaku Melayu ada.. kini lelaki menjadi surirumah tangga sepenuh masa..~ RM

Tiada ulasan: