"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas Artis Pertama Bakal Menjadi Ahli Parlimen Dipilih Rakyat

Omak Kau!!!

Sejarah Mungkin Tercipta!!!... Bekas Artis Pertama Bakal Menjadi Ahli Parlimen Dipilih Rakyat!!!!!!


Bekas Penyanyi Fan Club, Wan Aisyah Wan Ariffin diisytiharkan bakal bertanding mewakili PAS/Pakatan Rakyat di Parlimen P127Jempol, Negeri Sembilan.

Perisytiharan itu telah dibuat oleh Timbalan Presiden PAS sendiri, Hj Mohamad Sabu.

Demi pencerahan, Aisyah adalah Lulusan Sarjana Muda (Kepujian) Jurusan Sains Politik dari Universiti of Auckland, New Zealand.

Jadi bukanlah calang-calang dan koman punya calon beb!!!..Kalau nak dibandingkan dengan papagomo atau parpukari jauh hebat Aisyah ni beb!!!

Walaupun bergelar bekas rrtis, tapi kelulusan akademik yang dimiliki Aisyah adalah bertepatan dengan bidang yang diceburi sekarang.

Apakah beliau akan muncul sebagai bekas artis yang pertama di Malaysia yang berjaya menjadi Ahli Parlimen yang dipilih rakyat?

Jika dilihat pada mood rakyat kini yang mau melakukan perubahan.. Ianya tidaklah mustahil untuk menjadi realiti.

Sumber: omakkau.blogspot.com

Tiada ulasan: