"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!!! Foto Lelaki Di Cari Polis Bersama PM Tersebar

Blog Pahang Daily
Ramai pihak kini pasti keliru apabila melihat paparan foto diatas ini. Apa tidaknya lelaki yang dikehendaki polis berhubung siasatan kes Operasi Daulat iaitu Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman kelihatan begitu intim dengan pemimpin utama negara kita, iaitu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri.

Berdasarkan kepada gambar yang dipaparkan ini jelas sekali menunjukkan lelaki terbabit amat dikenali dan begitu rapat dengan Najib. Beliau yang kini amat dikehendaki pihak polis kerana dikatakan terlibat dalam menghulurkan dana kewangan kepada penceroboh Sulu di Lahad Datu, Sabah yang mencetuskan huru-hara di negeri itu baru-baru ini.

Sebelum ini media arus perdana ada melaporkan bahawa pemimpin pembangkang disyaki terlibat menghulurkan dana tersebut. Namun, dengan bukti bergambar ini maka rakyat mungkin semakin keliru kerana suspek berkenaan dilihat begitu intim dengan Perdana Menteri.

Gambar ini juga jelas menunjukkan Najib pasti kenal dengan individu tersebut Justeru, pihak polis digesa memudahkan kerja dengan mendapatkan maklumat awal daripada Perdana Menteri sendiri sekarang. Soalnya, apakah pihak polis berani berbuat demikian?.

Kini segalanya penuh dengan misteri yang pasti akan lebih membingungkan rakyat Malaysia. [Sumber: FB].

Tiada ulasan: