"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ini gamaknya punca Noh Omar sunyi sepi sekarang..

Blog Gendang Perang

Jika perkhabaran seperti yang disiarkan dalam printscreen di bawah ini benar maka ia mungkin faktor penyebab senyap sunyinya Mr Noh Omar.

Noh Omar termasuk dalam senarai orang-orang yang digugurkan oleh BN. BN telah melakukan yang terbaik bagi memenangi hati rakyat dengan menggugurkan mereka yang pernah dikaitkan dengan kontroversi.

Noh Omar adalah seorang yang paling banyak kontroversi di Selangor. Bermula dengan tuntutan oleh petani hingga kepada projek udang.

Hasrat Noh Omar untuk menjadi Menteri Besar Selangor jika BN memenagi pilihanraya di Selangor berkecai apabila dia tidak lagi tersenarai sebagai calon.

Tetapi Noh Omar tidak perlu bimbang kerana BN tidak akan menang di Selangor. Selangor akan tetap milik Pakatan Rakyat.
Dah penat-penat melalak sana-sini, tiba-tiba nama digugurkan daripada senarai calon. Frust menonggeng la member. Apa nasib Noh Omar kali ini? Ke mana arah tuju Noh Omar setelah kerjaya politiknya berakhir. Apa macam mau cari makan? wakaka

Undilah pakatan rakyat

Tiada ulasan: