"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

The big secret of tingkat 2 blog B4 Putrajaya! ~ Part 1

Mangsarakus
Tahukah anda di mana segala kerja jahat dan provokator dibuat bagi pihak kerajaan BN. Ia terletak di sebuah bangunan 4 tingkat bersebelahan dengan bangunan Mampu, Putrajaya.

Nama blog ini adalah Blog B4. Nama rasminya adalah Bahagian Penyelidikan, Jabatan Perdana Menteri Malaysia.

Unit ni ada kat tingkat 2 blok B4 ni dan staf yang tak terlibat dilarang masuk.

Selain tu..ada lagi satu unit ditubuhkan dengan tujuan propaganda iaitu mencetak risalah, harakah palsu, bunting2 palsu untuk kelirukan orang ramai. Masa bersih dulu..ramai jugak orang2 aras 2 ni turun untuk buat kacau.

Geng2 inilah yang buat latihan memanjat bumbung kereta polis dan media propaganda tv3 diarah mengulang ulang adegan ini. Semua ni adalah rancangan dari B4.
Apakah banner ini kerja orang PAS....tidak...inilah kerja mereka...

Tiada ulasan: