"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Inilah Bukti Semangat Rakyat Mau Melakukan Perubahan Sudah Tidak Dapat Dibendung Lagi Oleh UMNO

Omak Kau!!!
Pergh!!!! Cukup mengkagumkan sehingga Omak kau terpesona sungguh melihat bagaimana rakyat Seremban betul-betul bertekad muktamad mau melakukan perubahan pada PRU 13 nanti.

Inilah pemandangan di Ceramah Ubah DAP di Taman AST, Bukit Kepayang, Seremban malam tadi.

Hujan turun dengan lebatnya sebelum ceramah dimulakan namun tiada seorang pun berganjak dari tempat duduk maupun yang berdiri. Sanggup berpayung dalam kesejukkan untuk menanti ceramah dimulakan.

Begitu sekali tingginya semangat dan iltizam yang dipamirkan oleh mereka.. Petanda betapa rakyat kini sudah bersedia habis mau melakukan perubahan.. Mengangkat Pakatan Rakyat menjadi pemerintah dan UMNO/BN sebagai pembangkang.

Segala propaganda murahan dan fitnah lucah yang dilemparkan keatas para pemimpin PR langsung tidak memberi kesan dan impak. Rakyat sudah bulatkan jiwa dan fikirannya mau perubahan dilakukan demi masa depan anak cucu cicit mereka.

Tiada ulasan: