"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Senarai calon-calon PAS di Johor

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub akan bertanding di kawasan Parlimen Pulai dan DUN Nusajaya, Ketua Pemuda PAS Johor Suhaizan Kaiat diletak bertanding di kerusi Parlimen Simpang Renggam dan DUN Kempas.

Dua calon bukan Melayu itu merupakan anggota Dewan Himpunan Penyokong PAS iaitu Hu Pang Chaw yang akan bertanding di kerusi Parlimen Ayer Hitam manakala Kumutha Raman di DUN Tiram.

Berikut senarai calon PAS yang akan bertanding di kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) di Johor pada pilihan raya umum ke-13:

PARLIMEN
Pagoh : Mohd Rozali Jamil Al-Hafiz

Parit Sulong : Khairuddin Abdul Rahim 

Ayer Hitam : Hu Pang Chaw

Simpang Renggam : Suhaizan Kaiat

Mersing : Roslan Nikmat

Tenggara : Muhamad Said Jonit

Kota Tinggi : Onn Jaafar

Pulai : Salahuddin Ayub

DEWAN UNDANGAN NEGERI
Buloh Kasap : Firdaus Masod

Pemanis : Normala Sudirman

Tenang : Mohd Zin Johar

Jorak : Norhayati Bachok

Gambir : Datuk Dr Mahfodz Mohamed

Serom : Azmi Ahmad

Sungai Abong : Dr Sheikh Ibrahim Salleh

Maharani : Dr Mohammad Taslim

Sungai Balang : Malik Mohamad Diah

Sri Medan : Ahmad Rosdi Bahari

Semarang : Ilyas Abu Bakar

Parit Yaani : Aminolhuda Hassan

Parit Raja : Noor Khalim Sakib

Senggarang : Dr Mohd Ramli Md Kari

Rengit : Ahmad Kailani Kosnin

Machap : Mohd Khalid Salekan

Mahkota : Khairul Faizi Ahmad Kamil

Endau : Mohd Azam Abdul Razak

Pasir Raja : Lt Kol (B) Mohd Nazari Mokhtar

Johor Lama : Kamaldin Tahir

Tiram : Kumutha a/p Raman

Puteri Wangsa : Abdullah Husin

Permas : Syed Othman Abdullah

Kempas : Suhaizan Kaiat

Nusajaya : Salahuddin Ayub

Bukit Permai : Mazlan Aliman

Benut : Raden Sorobo Ponoh

Pulai Sebatang : Ungku Mohd Nor Ungku Mahmood

Kukup : Ghazaley Ayiub

Tiada ulasan: