"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UMNO Serang Lim Kit Siang Diparlimen Gelang Patah

Blog omakkau.blogspot.com

Satu kain rentang terbentang diikat dipagar sebuah surau yang terletak dalam kawasan Parlimen Gelang Patah yang memfitnah Lim Kit Siang sebaik saja mengumumkan akan bertading disana atas tiket DAP/PR.

Lokasi kain rentang fitnah ini adalah di Surau Nurussalam, Taman Pulai Indah.
Wajah Lim Kit Siang disuperimpose berjanggut dan memakai serban berjanggut dan ada perkataan TADBIR!!!!..

Yang buat kerja ini dahlah memfitnah bodoh piang lagi!!!!...Sepatutnya TAKBIR!!!! bukannya TADBIR!!!

Apakah UMNO ingat dengan cara berkempen begini maka berduyun-duyun rakyat akan memebrikan sokongan dan undi kepada calon MCA/BN?

Apakah calon MCA/BN itu Melayu beragama Islam?

UMNO masih lagi terperangkap berpolik cara zaman purba pupus tarikh.. Politik primitif fitnah longkang.

Semain hari semakin terdesak UMNO yang kini sedang nazak tahap kritikal yang sukar dipulih.

TOLAK POLITIK FITNAH... TOLAK POLITIK LUCAH... TOLAK UMNO!!!!!

Tiada ulasan: