"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Minah ni naik angin kerana Ustaz Azhar kahwin lagi

laniismaa
UAI
Entah kenapa si minah ini, Elly Nina Ahmad dengkikan Ustaz Azhar setelah tersebar gambar Ustaz Azhar berkahwin lagi.
UstazAzhar_Kahwin1
UstazAzhar_Kahwin2
Sedap kenyataannya apabila menggunakan ayat 44,45, dan 46 surah Al-Maidah. Namun begitu belum apa-apa dia begitu seronok menghukum dan bantai orang lain. Kenapa dia boleh menulis ustaz ini mengambil sebahagian ayat surah Al-Maidah. Lagi berserabut si Elly ini, Ustaz Azhar dah menghalalkan cara, ambil sebahagian ayat dan tak berani mentafsir sepenuhnya. Bila pula Ustaz Azhar menyerabutkan fikirannya dengan kenyataan itu semua.

Kalau dah tak bersetuju poligami yang dihalalkan agama, janganlah mempermainkan hukum dan menuduh orang lain, lagi berserabut jadinya. Jangan kita nampak tak cerdik kerana tak bersetuju dengan sesuatu. Apa nak dikisahkan, isterinya mengizinkan dan si isteri baru Ustaz Azhar sanggup bermadu.

Kenyataannya disambut “gila seks ke orang tua ni“, punah jadinya. Kita tak naklah bantai minah ni lebih-lebih kerana gambarnya bertudung, Alhamdulillah, cuma kena cerdiklah… atau dia nak isi satu lagi kuota Ustaz Azhar Idrus. Janganlah malu-malu, hantar permohonan!!

Sampaikan salam kepada Elly Nina Ahmad. – Lagi.MY

Baca Lagi: http://www.ekeleh.com/minah-ni-naik-angin-kerana-ustaz-azhar-kahwin-lagi/

1 ulasan:

mohamad berkata...

patut kalau ada orang yang hebat dalam ugama, ulama ke atau pejuang islam, tolong cari isteri biar sampai habis kuota. tak rugi kerana zuriatnya lah yang akan menjadi pejuang islam, biar bini mereka lahir anak sampai 10 orang, cuba bayangkan kalau separuh darinya jadi ulama, dah 20 orang. itu baru sorang ulama, kalau 100 orang dah bearapa tu? semek tu pakai teori cinta jer, mana dia tahu ni semua. kawin kerana cinta, kena baik tak apa, kena kaki dajjal, hancur rumah tangga, nak seronok seks lama mana weeeh. Dapat 3,4 orang anak dah tak berapa nak daaaah. tujuan perkahwinan kearana nak ramaikan umat nabi muhammad, kerana allah, bukan kerana cipap. woooooiiii semek! semek!