"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Satu Suku Pendalaman Masuk Islam (video)

TKOOffline

Bagaimana cara dan hikmahnya pendakwah di sana boleh membawa Islam untuk satu suku kaum pendalaman. Subahanallah hebat benar..

Masyarakat Cina & India yang ada disebelah kita, hari-hari tegok muka mereka tapi masih belum faham Islam kerana KEJAHATAN & KEBODOHAN UMNO yang merosakkan kefahaman Islam kepada bukan Islam di negara ini.

Orang bukan Islam sekarang dah mula celik Islam, tapi UMNO sudah mula gusar!! Celaka UMNO dan orang yang menyesatkan ISLAM!!


Sumber
Satu Suku Pendalaman Masuk Islam 

1 ulasan:

Nam Ron berkata...

Mantan PM Mahadir dah kata...Parti UMNO adalah parti perasuah dan sudah buruk sampai ke usus, dia juga kata orang makan rasuah sama seperti orang makan babi dan arak...munasabahkah orang yang ketagih babi dan arak ni beria-ia nak menjaga kesucian agama islam?