"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MCA hina Sultan Johor?

tokpepijat

Mana lebih berkuasa antara Sultan Johor dengan Presiden MCA Chua Soi Lek ? Sultan titah mahu Cina(MCA) masuk kabinet Khaled Nordin.

Manakala MCA melalui lidah Presidennya mahu ADUN Pulau Sebatang dikenakan tindakan disiplin ke atas Tee Siew Keong.

Adakah Sultan Johor akan murka atas perangai MCA ini?

Adakah ahli-ahli PERKASA dan UMNO sudah siap sedia untuk berdemo depan Wisma MCA?

Adakah UMNO Johor berani berkata, " Sesiapa tiidak mahu patuh titah Sultan elok tinggalkan bumi Johor...." sepertimana Zahid Menteri Gari menjerit kepada pembantah PRU 13?

Barangkali jika terkena pada DAP maka menjerit,menyalak,maki hamunlah juak-juak UMNO dan PERKASA.

Lihatlah "permainan" ini sampai tamat.

Tiada ulasan: