"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muslimah PAS terhangat dipasaran May 2013

setisab
Ima Sufi
Ima Sufi
Muslimah PAS terhangat dipasaran
Sepanjang May 2013 pasca pilihan raya umum ke13, nama Muslimat PAS, Ima Sufi mendapat perhatian terhangat di facebook kalangan peminat wacana politik negara.

Dalam satu statusnya, Ima Sufi menulis:
Politik balas dendam UMNO be end sudah bermula!!!..... 400 org guru drp Pasir Puteh akan menerima memo pertukaran ke luar kelantan atas alasan menjd jentera PAS dan PR dlm PRU 13, salah seorgnya ialah adik saya yg tdk pernah memegang walau sehelai bendera pun, tdk pernah menampal walau sehelai poster pun dan tdk pernah menjejakkan kaki pun ke Bilik Gerakan PAS.... alasan... krn saya iaitu kakaknya adalah muslimat PAS yg aktif.... wahai umnobeend... engkau ku laknat dan tak ku redha atas perbuatan mu dunia hingga akhirat... Allahuakhbar
Status muslimat PAS tersebut telah di 'share' oleh ribuan pemilik akaun Facebook dan mendapat belasan ribu 'LIKE' secara keseluruhan daripada pelbagai akaun Facebook lain yang turut berkongsi status.
Ima Sufi
Ima Sufi
Ima Sufi, Muslimah PAS terhangat dipasaran

Tiada ulasan: