"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lagi pedas Dr Maza bantai Fathul Bari

laniismaa

Hari ini Fathul bari menjawab kontroversi “Barang Naik Ketentuan Allah” seperti yang disiarkan sebelum ini di sini.

Nampaknya perbahasan ini diteruskan lagi oleh mereka. Dr Maza membuat tweet di akaun beliau dengan memaparkan keratan jawapan Fathul Bari di TMI

“Apa dalil cukai? Apakah dlm Islam kerajaan hnya mengambil, x boleh mmberi?! Islam versi siapa?”
DrMaza_FathulBari1
Seterusnya Dr maza bantai dengan ayat lebih pedas dengan menulis…

“Org yg stiap bln meraih wang rakyat 15k mmegang jwtn atas ksetiaan politik mmg sedap bela & ckp ‘smuanya takdir Allah’.”
DrMaza_FathulBari2
Lebih baik mereka berdua adakan perdebatan, boleh balas-membalas secara ‘direct’, barulah seronok. Namun begitu jangan harapkan sangat dengan Fathul Bari. Sebelum ini Sinar Harian dah nak mempertemukan mereka di satu pentas, akhirnya ulamma Umno tu tak juga muncul-muncul juga!!

Tiada ulasan: