"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ubat Untuk Sembuh dan Jauhi Penyakit

mahmod
1. Solat sunat Hajat setiap hari 2 rakaat selepas fardhu Maghrib. - dengan niat hajat jauh dari penyakit dan wabak serta sihat dzahir dan bathin

2. Sedeqah setiap pagi selepas subuh RM1.00 dan setiap petang selepasa Asar RM1.00 (jika mampu lebih, lagi banyak ganjaran)

3. Berdoa dengan Asmaul Husna Ya-Hayyuu, Ya-Qoyyum, Ya-Salam afiatkan badanku, pendengaranku dan penglihatanku. Ya Allah kurniakan kepadaku ilmu yang manfaat, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala penyakit.

4. Istiqomah sumbangan sedeqah kepada ibu dan bapa kita setiap bulan ikut kemampuan. Minimum beras/minyak masak/telor/ gula/ kopi/susu cukup untuk bulan ini dan bulan depan.

5. Untuk melihat hasil yang segera, amalkan solat sunat 2 rokaat sebelum fardhu Subuh dan solat Dhuha setiap hari.

6. Waktu terabai/semasa di lampu isyarat/di kaunter/ semasa “Q”/sedang tunggu kenderaan LRT/ MAS/ tunggu anak sekolah/ semasa minum teh tarik/ semasa sedang hisap rokok/dll/. Amalkan Istiqfar (Astaq-firul-lah hal-azhim-10 kali) dan selawat (Allah Hum-Masol-li`Ala Saidina Muhammad Wa`ala Ali-Saidina Muhammad -10 kali.)

Tiada ulasan: