"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas teman lelaki sebar foto bogel penyanyi dangdut

Tulungagung: Penduduk di Tulungagung, Jawa Timur digemparkan dengan foto panas penyanyi dangdut Ratna Dewi atau Dewi Permatasari.
Foto Dewi, 22, yang berasal dari Ngantru itu tersebar di Internet, termasuk melalui Facebook.

Terdapat pelbagai aksi dalam foto yang dimuat turun itu, termasuk foto yang menunjukkan penyanyi terbabit tidak memakai seurat benang pun. Dikhabarkan bahawa foto itu kononnya dimuat turun oleh bekas kekasih penyanyi berkenaan.

Bagaimanapun, kemunculan foto itu mendapat kecaman banyak pihak selepas dikongsi dalam kumpulan ‘Tulungagung Sparkling’ di Facebook. Pentadbir kumpulan itu turut mengingatkan ahlinya agar tidak berkongsi foto tidak senonoh bagi mengelakkan akaun mereka disekat.

“Ahli kumpulan ini diberi amaran agar tidak berkongsi foto tidak sopan walaupun untuk koleksi peribadi. Tolong laporkan kepada kami agar foto seumpamanya disekat,” katanya dalam satu kenyataan.-Agensi/hmetro

Tiada ulasan: