"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bagaimana jika begini?

tokpepijat

Adakah PDRM akan bertindak jika ada "samseng PKR-DAP-PAS" bertindak mengugut mahu bakar PWTC?

Ugutan itu bukannya secara "live" depan PWTC tetapi sekadar dalam alam maya FB sahaja.

Ini kerana ada pimpinan UMNO tuduh DS Anwar sebagai agen Yahudi,DAP agen Komunis dan PAS sebagai agen Al Qaeda contohnya.

Barangkali sepantas kilat Bukit Aman mengerahkan satu batalion FRU membuat kubu dikeliling PWTC.

Bukit Aman mengerahkan ribuan SBnya mencari maklumat dan menahan ahli PKR-DAP-PAS.

Bukit Aman sepantas kilat menangkap dan menghumban mereka yang ditangkap ke penjara atas SOSMA dan melabelkan mereka sebagai "mengancam keselamatan negara".

Dimana PDRM dikala samseng celaka UMNO menggugut mahu bakar pejabat DAP?

Dimana PDRM dikala samseng celaka UMNO menyerang pejabat DAP di Kuantan?

Dimana PDRM dikala samseng celaka UMNO menceroboh Dewan Undangan Negeri di Pulau Pinang?

Adakah PDRM menjaga setiap harta dan ahli UMNO bermula hujung rambut hingga hujung kaki dan menganggap pembayar cukai yang lain sebagai sampah sahaja?

PDRM mesti adil dan dilihat adil oleh rakyat. Sudah tiba masanya buat PDRM untuk hentikan pemberian "lesen besar" kepada samseng UMNO!

Bilakah masanya Menteri Polis Zahid mengirim anggota bertopeng untuk menangkap samseng-samseng yang celaka ini?

Bagaimana jika begini?
-tranungkite-

Tiada ulasan: