"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jutaan Rama-Rama Iringi Jenazah Almarhum Sultan Azlan? (Gambar)

Ini adalah keadaan di istana lama

Menurut sumber istana, jutaan rama-rama telah mendatangi istana lama yang menempatkan jenazah Almarhum sebelum kehadiran jenazah. Sebaik jenazah tiba jumlah rama-rama semakin meningkat sehingga langit istana kelihatan gelap dengan rama-rama melindungi istana daripada cahaya matahari.

Malang sekali hanya satu gambar dihantar ke email saya. Jika ada gambar keadaan langit ketika itu pasti lebih menarik.

Menurut sahabat, TV 3 turut menyiarkan berita kehadiran jutaan rama-rama ini. Maaf sangat-sangat sebab saya dah boikot tv3 100%. Oleh itu saya tidak dapat mengesahkannya.

Wallahu A'lam

Baca selanjutnya di

Tiada ulasan: