"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gadis berusia 16 tahun berbόgel di jalanan menggempar orang ramai (Gambar)

Gadis_Pelik_Tawau_1
Gadis_Pelik_Tawau_2
Gadis_Pelik_Tawau_3
seorang wanita berbόgel di jalanan. Ia bukanlah berlaku di Jalan Kunak-Tawau seperti yang dihebohkan tetapi berlaku di jalan Pondok Upeh, Balik Pulau, Pulau Pinang.

Kejadian berlaku pada jam lebih kurang 8.45 pagi semalam (18.5.2014). Wanita tersebut ditahan pasukan keselamatan dengan bantuan orang ramai.

Wanita yang berusia 16 tahun yang tidak mempunyai pengenalan diri itu dikatakan kurang siuman dan dihantar ke Hospital Jalan Perak untuk rawatan dan tindakan lanjut. Waris wanita ini turut dihubungi semalam.

Tiada ulasan: