"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar Guru Pecah Mulut Kena Belasah Dengan Murid

Seorang guru sekolah cedera ringan di bahagian mulut akibat di belasah pelajar tingkatan 2 sekolah nya, kejadian ini berlaku di sebuah Sekolah Menengah di Kulai Johor.

Gambar guru dan pelajar terbabit kini tersebar dimedia-media sosial, mengikut sumber punca guru tersebut di pukul oleh pelajar terbabit adalah kerana guru terbabit menegur pelajar terbabit akibat membuat bising di surau sekolah terbabit.

Kes ini di siasat oleh pihak terbabit bagi mengenal pasti punca kejadian sebenar kes itu, jika perkara ini benar amat mendukacitakan apa yang di lakukan oleh pelajar terbabit.

DIMANA PEJABAT PELAJARAN DAERAH DALAM HAL INI?

2 ulasan:

Unknown berkata...


Pelajar itu adalah bakal ahli NGO ...tut... dan juga ahli parti ...tut... , kerana memiliki ciri2 kelayakan menepati syarat.
Perkataan ...tut... itu, lu orang fikirlah sendiri.

Kena sensor juga ulasan ini, takut nanti tak keluar pula.

maw berkata...

jika perlakunya anak saya,jangan harap anak saya dapat perlindongan dari saya sekeluarga.nahas saya akan kerjakan secukup cukupnya demi akhirat yang allah swt.janjikan.apa pun tidak ada alasan bagi seorang murid berkurang ajar dengan seorang guru sebagai pendidik.