"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Macai letak gambar palsu Dyana Sofya berbikini di Masjid Kampung Banjar, Teluk Intan


DAP petang ini mendakwa gambar palsu calon DAP, Dyana Sofya Mohd Daud berbikini yang telah dinafikannya sebelum ini diedarkan di Masjid Kampung Banjar, Teluk Intan semalam.

"Saya difahamkan ada satu stack gambar ini dijumpai dalam masjid dan kalau ini bukan biadab, saya tak tahu apa lagi itu biadab," kata MP Batu Kawan, Kasthuri Patto.

Beliau berkata demikian selepas mengiringi ADUN Pasir Pinji, Lee Chuan How yang bertindak sebagai wakil calon bagi Dyana.

"Perkara ini telah dibawa ke perhatian kami semalam semasa mesyuarat dengan Pakatan Rakyat oleh PAS.

"Mereka yang jumpa risalah ini di kawasan Changkat Jong dan mereka bawa kepada perhatian kami," kata Lee selepas membuat laporan di ibu pejabat polis daerah Hilir Perak, petang tadi.

Tanpa menuding jari kepada BN sebagai dalang di sebalik penyebaran gambar itu, Lee menggesa calon BN, Datuk Mah Siew Keong agar mengecam penyebaran gambar itu, selaras dengan kempen bersih dan adil yang dijanjikannya sebelum ini.

Tiada ulasan: