"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gadis hina kaliamah Allah akhirnya mati ngeri?

Tranungkite

Seorang gadis Mesir yang menggemparkan umat dunia semalam apabila beliau dengan beraninya mengalirkan darah haid atas kalimah allah kini terlibat dalam kemalangan ngeri menurut sumber dari Upi.com.

Kini kesombongan dirinya tidak dapat lagi diperlihatkan kerana perbuatan kejinya dibayar cash didunia. Alangkah ruginya seorang manusia itu jika belum sempat bertaubat. Walahu alam.

2 ulasan:

Botak berkata...

Perempuan sial tu masih hidup lagi. Gambar perempuan yang mati orang brazil. sila click http://evry1falls.blogspot.com/2013/03/Femen-Egypt.html

Botak berkata...

perempuan sial tu masih idup dan yang mati tu orang brazil la.