"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenapa lelaki lebih suka melakukan hubungan seks dalam gelap!

article-2121681-0023F71200000258-406_468x379Pernah cuba untuk memahami mengapa kebanyakan manusia lebih suka melakukan seks dalam suasana yang gelap? Mereka malu dengan tubuh badan mereka - terutamanya makan dgn rakus mereka - dan tidak mahu ia dilihat oleh rakan-rakan mereka ketika sedang beraksi, ianya merupakan dapatan dari satu kajian menarik. 
Menurut kaji selidik daripada 1,077 lelaki British berusia antara 20 dan 30, keyakinan badan lelaki adalah pada semua-masa yang rendah apabila ia datang kepada seks di bawah lampu. 

"Satu perempat daripada lelaki British lebih suka untuk mempunyai hubungan seks dengan lampu luar kerana mereka tidak selesa dan malu dengan tubuh badan mereka," kata kajian yang dilakukan oleh 'Diet Chef' diet rumah penyampaian perkhidmatan dan dilaporkan oleh The Independent. 

Perut adalah kawasan masalah utama. Secara mengejutkan 64 peratus lelaki Britain berkata ia menjadi sebahagian kegemaran kurangnya badan mereka. 

Walaupun 45 peratus daripada lelaki yang ditinjau menganggap diri mereka sebagai berat badan berlebihan, 16 peratus berkata mereka klinikal gemuk. 
-Agensi-

1 ulasan:

Asrul Sani berkata...

Satu sebab ialah kerana kote mereka kecik yang membawa kepada rasa rendah diri terhadap pasangan.

Kedua kerana mereka kurang hensem, boroi dan sebagainya.

Ketiga kerana mengikut sunah nabi amalan Al Takiri Al Tantawi Al Din Ayami....