"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Hina Rara, Dyana, Melati bererti hina semua wanita'

MP DAP Gobind Singh Deo mengutuk kenyataan yang "kejam, tak berhati perut dan "seksis" terhadap anggota wanita yang baru menyertai parti itu.
Pengerusi Biro Undang-undang nasional DAP itu berkata serangan terhadap Dyana Sofya Mohd Daud, Young Syefura Othman dan Jamila Rahim kerana penglibatan mereka dengan DAP dianggap "penghinaan terhadap semua wanita".

"Saya rasa serangan ini memalukan dan menghina perempuan secara umumnya.

"Ia tidak dapat diterima dan perlu dikutuk sepenuhnya," kata Gobind dalam kenyataannya.
Di antara serangan itu, tegas ahli parlimen Puchong itu adalah ulasan yang disiarkan Free Malaysia Today bertajuk 'DAP dan politik onani'.

Rencana itu mendakwa DAP menggunakan Dyana, Syefura dan Jamila untuk mewujudkan 'keghairahan' di kalangan belia Melayu terhadap parti itu.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: