"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gadis Melayu Berpurdah Buat Aksi Terlampau Di Khalayak Ramai (Gambar)

Tranungkite
Beberapa keping gambar yang menunjukkan beberapa orang gadis berpurdah tetapi berseluar ketat telah menjadi viral di laman sosial sejak kebelakangan ini.

nilah yang dikatakan jarum halus puak Yahudi laknatullah yang mahukan umat Islam di dunia ini hancur, mengikut kehendak mereka dan juga mementingkan dunia dengan memperkenalkan fesyen seperti ini.

Ia juga tidak terkecuali kepada mereka yang bertudung tetapi memakai seluar ketat sehingga menampakkan bentuk kaki mereka. Orang seperti ini hanya mementingkan fesyen dan bukannya perintah Allah s.w.t. - Medisensasi

1 ulasan:

Unknown berkata...

Puak shiah la ni..
Besepah kat uia