"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah maki hamun penguatkuasa wanita

Lelaki
Georgetown: Mahkamah Majistret, di sini, hari ini, menjatuhkan hukuman terhadap dua lelaki yang memaki hamun dan melempar wang kepada anggota penguatkuasa wanita Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) bulan lalu.

Tertuduh, Bok Kwong Shen, 25, dijatuhkan hukuman penjara tiga hari dan denda RM5,200.

Rakannya, Leong Wai Loon, 19, dijatuhkan hukuman melakukan khidmat masyarakat selama 150 jam dan turut dikenakan denda RM100.

Kedua-duanya kelihatan tenang ketika hukuman dibacakan Majistret Sharifah Izura Syed Mashor.

Dua tertuduh berkenaan diwakili peguam Tan Guat Cheng dan kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Noor Azura Zulkifli
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: