"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelakun lelaki ini lakukan seks oral pada kenalan lelaki punca dia menghidap HIV

 Baru minggu lalu Charlie Sheen mencuri tumpuan ramai dengan pengakuannya menjadi pembawa virus HIV.
Hari ini beredar klip video pelakon bermasalah itu dalam keadaan lebih meloyakan - melakukan seks oral ke atas lelaki.

Sebuah laman sesawang melaporkan video berkenaan adalah salah satu bahan bukti dalam kes saman bernilai AS$20 juta terhadap Sheen.

Pelakon berusia 50 tahun itu dilaporkan dia menjadi punca jangkitan penyakit herpes ke atas seorang lelaki lain.

Pelakon siri komedi The Two And A Half Men itu mendakwa dia "tidak menghidap sebarang penyakit berjangkit" ketika berhubung dengan lelaki terbabit.

Kes berkenaan akhirnya diselesaikan di luar mahkamah dengan Sheen diberi hak sah terhadap video asal berkenaan.

Menurut anak kepada pelakon Martin Sheen itu, dia bertemu lelaki berkenaan di Las Vegas pada April 2011.

Dia disahkan membawa HIV pula pada Mei tahun sama.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: