"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cara ajar suami curang (Gambar)


ISTERI lelaki berkenaan duduk di atas kereta untuk menghalang suaminya memandu bersama wanita simpanannya.
Mexico City: Seorang wanita mengambil keputusan membalas dendam terhadap suaminya yang curang ketika lelaki itu berpacaran dengan wanita simpanannya.

Si isteri dirakam duduk di atas bonet kereta BMW milik suaminya untuk menghalang dia memandu kereta itu bersama kekasihnya.

Polis cuba menjadi orang tengah bagi menyelesaikan masalah mereka selepas pasangan itu bergaduh di tepi jalan raya yang sibuk.

Apabila wanita simpanan itu keluar dari kereta dan cuba meninggalkan tempat kejadian, si isteri dilihat menampar mukanya.

Rakaman kejadian itu menjadi viral selepas ia dimuat naik ke Internet.

Beberapa pengguna membahaskan wanita yang mana lebih cantik.

Seorang pengguna mengulas kejadian itu dengan menulis: “Lelaki itu mungkin kaya raya sehingga menjadi rebutan dua wanita.” - Agensi
-hmetro-

Tiada ulasan: